Zaterdag: kort tussenbericht - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu Zaterdag: kort tussenbericht - Reisverslag uit Salem, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu

Zaterdag: kort tussenbericht

Door: Wietse

Blijf op de hoogte en volg Wietse

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Salem

Vannacht heerlijk geslapen. We zijn op Winter Island geweest, een prachtig gebied. Vandaag vertrekken we (de bussen 5 en 6, want van de rest hebben we in New York afscheid genomen) naar Canada. Eerst reizen we naar Burlington waar we van de lokale lodge in de Burlington Lodge Hall een lunch aangeboden krijgen.
We vervolgen onze weg naar Ottawa. Flink wat kilometers.

We hebben een geweldige reis. Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, leer veel en het is ook echt gezellig. Te veel te doen om vaker te bloggen. De WiFi in de bus is niet echt gewelldig. Dus de foto's van de eerdere dagen zien jullie later als het uploaden beter lukt. Ik heb in de eerdere verslagen wat aanpassingen gedaan, zijn ze iets completer.
Tot vanavond dus en voor de meeste lezers dus morgenochtend:)

Wietse

Scholier 6 VWO RSG Simon Vestdijk. hobby's: sporten, muziek en reizen. 'Als je snel wilt gaan, ga alleen. Als je ver wilt komen, ga dan samen'. -Oud Afrikaans spreekwoord.

Actief sinds 08 Juli 2015
Totaal aantal bezoekers 11962