We zijn weer thuis - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Wietse Slob - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Harlingen, Nederland van Wietse Slob - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Wietse

Blijf op de hoogte en volg Wietse

30 Juli 2015 | Nederland, Harlingen

Na een prima vlucht met een beetje slaap zijn we vanochtend om 08:15 uur geland. Taxi-en en op koffers wachten duurde wel wat langer. Bagage opgehaald en herenigd met de familie. Remco was er namens de Odd Fellows Nederland en nam nog kort wat evaluatiepunten met ons door. Begin september is er nog een algemene evaluatie en bijpraat-sessie.

Het was een geweldige reis met superleuke mensen. We hebben dingen gezien en gedaan waarvan ik niet had gedacht dat ik ze zo snel zou meemaken. New York City, Washington en de Niagara watervallen waren wel de drie hoogtepunten voor mij. Verder heb ik veel vrienden gemaakt waarmee ik contact blijf houden. Ook hebben we al weer plannen voor een reünie. Nogmaals dank aan de Odd Fellows die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt. Het was een prachtige reis die ik nooit meer zal vergeten!

Tags: Thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Scholier 6 VWO RSG Simon Vestdijk. hobby's: sporten, muziek en reizen. 'Als je snel wilt gaan, ga alleen. Als je ver wilt komen, ga dan samen'. -Oud Afrikaans spreekwoord.

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 2211
Totaal aantal bezoekers 11944

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 30 Juli 2015

United Nations Pilgrimage for Youth Programma

Landen bezocht: