Vrijdag: vertrek uit NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu Vrijdag: vertrek uit NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu

Vrijdag: vertrek uit NY

Door: Wietse

Blijf op de hoogte en volg Wietse

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Vrijdag gingen we heel vroeg de weg op. Drie uur rijden naar een lodge van de plaatselijke Odd Fellows: de Good Shepard lodge in New Milford. Hier kregen we een heerlijk ontbijt. Na het ontbijt en de korte kennismaking met de 'gastheren' zijn we doorgereden naar een dorpje vlakbij Boston: Salem. Dit dorpje staat bekend om de hekserij in het verleden. Na een bezoek aan het museum zijn we richting het water gereden waar we een barbecue kregen aangeboden van de Odd Fellows van Winter Island. Wat een gastvrijheid zeg en ze staan allemaal voor ons klaar. Ook hebben we hier heerlijk gezwommen in de oceaan. Niet echt super warm.

We slapen in een comfort Inn hotel. De afgelopen drie dagen hebben we veel leuke dingen gedaan. Je leert de groep ook steeds beter kennen en dat is ook heel leuk.

Het is zo druk geweest dat ik achter raakte met mijn Blogs en de foto's komen na de komende nacht waar ik veel behoefte aan heb :)

• 25 Juli 2015 - 09:53

Ellen Rombout:

Hoi Wietse,

Wow, je was in Salem! Dat is echt een smet op de Amerikaanse geschiedenis. Daar zijn allemaal meisjes en vrouwen ten onrechte veroordeeld voor hekserij. Zijn jullie ook naar het toneelstuk daarover aldaar geweest?

Veel groeten,
    Ellen Rombout

Was de oceaan niet KOUD?????

Wietse

Scholier 6 VWO RSG Simon Vestdijk. hobby's: sporten, muziek en reizen. 'Als je snel wilt gaan, ga alleen. Als je ver wilt komen, ga dan samen'. -Oud Afrikaans spreekwoord.

Actief sinds 08 Juli 2015
Totaal aantal bezoekers 11946