Dinsdag: UN en Something Rotten - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu Dinsdag: UN en Something Rotten - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu

Dinsdag: UN en Something Rotten

Door: Wietse

Blijf op de hoogte en volg Wietse

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Dinsdag (21 juli). Ik heb het verslag van maandag aangevuld. We hebben het hier heel druk en het is een uitdaging om met het slechte internet van het hotel en mijn mobieltje als mijn enige communicatiemiddel, verslagen en foto's toe te voegen. Dus jullie lezers zien wat haperingen.

Carolien viert vandaag haar zeventiende verjaardag!! Daarom hebben we een kleine crowdfunding georganiseerd en een verjaardagscadeau gekocht. Ook hebben we alle namen op een Nederlandse vlag gezet om als aandenken naar huis mee te nemen. Op het programma stond een tweede bezoek aan de Verenigde Naties. We hebben naar verschillende speeches mogen luisteren. Natuurlijk hou ik het over een 'Environmental issue'. Het 9/11 museum dat we hebben bezocht was echt zeer indrukwekkend. Vooral het memorial met alle namen van de slachtoffers erop heeft me nog lang aan aan het denken gehouden.
's Avonds hebben we de musical Something Rotten op Broadway gezien en langs Times Square naar ons hotel gelopen. Een geweldige dag met een super leuke groep! Dat ik dit mee mag maken. De hotels zijn goed en we slapen met zijn vieren op een kamer dus een beetje inschikken geblazen. Tot een volgend bericht want ik moet nog hard werken aan mijn speech en dit heeft prioriteit. En wat nachtrust is ook niet onverstandig.

  • 22 Juli 2015 - 22:16

    Lodewijk:

    Beste jongelui,
    Prachtige verhalen van jullie, goed om te lezen!
    Veel dank Wietse.
    Carolien gefeliciteerd met je 17e verjaardag. Moet bijzonder zijn om het daar gevierd te hebben.
    Veel plezier samen.
    Groeten Lodewijk

  • 24 Juli 2015 - 21:33

    Koos Van Der Span:

    Het was fijn om het reisverslag te lezen en om de bijbehorende foto's te zien. Hieruit blijkt dat jullie genieten van de reis. en dat is de bedoeling. Mooi om een jarige te hebben en dat te kunnen vieren. Carolien, gefeliciteerd.
    Wietse, dank voor het mooie verslag.
    Ik wens jullie een mooi vervolg van deze reis.
    Gr, Koos van der Span.

  • 25 Juli 2015 - 07:36

    Eric Broekhuizen:

    Een mooie impressie van jullie reis, ook de foto's!
    Maak er een mooie speech van bij de VN. Heb je mijn presentatie ontvangen? Mocht je vragen hebben die opkomen bij de VN, mail me die dan direct en ik probeer ze zo snel mogelijk voor je te beantwoorden.
    Succes en geniet ervan.
    Eric Broekhuizen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wietse

Scholier 6 VWO RSG Simon Vestdijk. hobby's: sporten, muziek en reizen. 'Als je snel wilt gaan, ga alleen. Als je ver wilt komen, ga dan samen'. -Oud Afrikaans spreekwoord.

Actief sinds 08 Juli 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 11939

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 30 Juli 2015

United Nations Pilgrimage for Youth Programma

Landen bezocht: