Amsterdam-Londen-Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu Amsterdam-Londen-Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Wietse Slob - WaarBenJij.nu

Amsterdam-Londen-Philadelphia

Door: Wietse

Blijf op de hoogte en volg Wietse

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

Eindelijk de oceaan overgevlogen! Donderdag was een lange, maar enerverende reisdag met veel nieuwe indrukken. De reis verliep voorspoedig. Met een paar leuke films, een lekkere warme vliegtuigmaaltijd en een powernap was de dikke zeven uur vliegen vanaf Londen naar Philadelphia prima te doen. In Philadelphia zijn we hartelijk ontvangen door een aantal mensen van de Odd Fellows. Toen we bij het het Comfort Inn hotel aankwamen, hebben we kennis gemaakt met de rest van de groep. Al vanaf het begin was het contact leuk.

Wietse

Scholier 6 VWO RSG Simon Vestdijk. hobby's: sporten, muziek en reizen. 'Als je snel wilt gaan, ga alleen. Als je ver wilt komen, ga dan samen'. -Oud Afrikaans spreekwoord.

Actief sinds 08 Juli 2015
Totaal aantal bezoekers 11942